ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر هی تبلیغاتی

هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

شاید خیلی از صاحبان کسب و کار هنوز متوجه لزوم داشتن یک محتوای تبلیغاتی برای کسب و کار خود نشده اند و این باعث شده تا رقیبان بهترین عملکرد را داشته و این تفکر برایشان پیش آمده که بازار در شرایط رکود قرار دارد.

اما زود قضاوت نکتید …

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

درسته که شاید بازار دچار مشکلاتی شود ولی اگر به این موضوع توجه داشته باشید که کسب و کار ها چه در حوزه فروش و چه در حوزهه خدمات نیاز افراد را برطرف می کنند می توانید به این نتیجه برسید.

مشکلاتی که در بازار رخ می دهد نمی تواند  باعث این باشد که صد ها هزار نفر دست از نیاز خود بردارند بلکه موجب می شود مشتری به دنبال کسی برود که بهترین خدمات را ارائه می کند.

تعریف شما از بهترین ها چیست ؟

بهترین یعنی فقط کیفیت و قیمت ؟ قطعا که اینطور نیست یکی از ملاک های بهترین بودن از نظر مشاوران اقتضادی در حوزه کسب و کار در کنار کیفیت ، معرفی درست و اصولی یک کسب و کار را نام بردند ، اگر بهتر بخواهیم این موضوع را که چرا هزینه کردن برای تبلیغات دیگر عنوان هزینه را به خود نخواهد گرفت برای شما توضیح دهیم بهتره که با مثالی کاملا این موضوع را برای شما مشخص کنیم.

تیزر های تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی

دوستان شما تیزر های تبلیغاتی را به عنوان یک خودرو و خیابان های که خودرو در آن تردد می کند را به عنوان یک بستر تبلیغات و مردمی که در خیابان عبور و مرور می کنند را مشتری هایی که شما می توانید خود را به آن ها معرفی کنید در نظر بگیرید.

خب حالا تصور کنید در بین هجوم مردم یک خودرو لامبورگینی یا مازراتی با یک موزیک بسیار دلنشین از خیابان در حال تردد باشد خیلی از مردمی که در خیابان هستند ناخود آگاه به خودرو جذابی که در خیابان در حال تردد می باشد نگاه می کنند و از میان مردم آنهایی که جذب خودرو و به آن نیاز دارند در فکر خرید یک خودرو با آن مشخصات می افتند .

 

درست متوجه شدید اگر شما در بستر مناسب تبلیغات کنید و مشتری هایی که به کسب و کار شما نیاز دارند جذب کنید قطعا ده ها برابر هزینه ای که برای تبلیغات صرف کرده اید جبران خواهد شد و کسب و کار شماست که در میان انبوه رقبا رونق می گیرد.

تیزر

تیزر

پس هر چه زود تر به فکر یک تبلیغات حرفه ای برای معرفی کسب و کار خود باشید.

راه های ارتتباطی ما

تماس با شماره : ۰۹۱۲۳۶۷۸۰۸۲   و   ۸۸۸۵۱۸۴۱   و   ۰۲۱۸۸۸۵۱۸۴۳

نشانی : میدان ولی عصر خیابان کریم خانن ابتدای خیابان حافظ کوچه هورچهر پلاک ۲ طبقه اول واحد ۲