تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

امروزه در دنیا زمانی که تمامی روابط میان انسانها به شکل دیجیتال در آمده است. اگر بخواهیم محبت دیگری را به دست اوریم به نظر مشکل می رسد. همیشه مردم به دنبال راه هایی هستند که در پی آن بتوانند از آن طریق از طرف مقابل خود قدر دانی و تشکر به عمل آورند. چه فرد از نزدیکان باشد و چه شخصی غریبه اما قابل تقدیر.

همواره ما برای تقدیر کردن از دیگران به دنبال هدیه هایی هستیم که هم دلنشین باشد و هم بتواند احساسات و منظور ما را به فرد مورد نظر منتقل کند.

تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

خیلی از مواقع ما می توانیم با یک متن زیبا در یک تقدیر نامه منظور خود را از آن هدیه به طرف مقابل خود بیان کنیم و چقدر زیباست که متن تقدیر نامه که بیانگز احساسات و منظور ما می بباشد را در قالب هدیه ای گران بها باشد. تا همواره پیش روی آن شخص و روی ویترین خانه و محل کار او قرار بگیرد. و با دیدن آن به یاد ما باشد.

 لوح های تقدیر کاربرد های فراوانی دارد که بیشتر مردم از آن ها غافل هستند و آن را مختص شرکت های دولتی ، کارخانه ها و … می دانند ، یکی از کاربرد تندیس و لوح تقدیر استفاده در عروسی ها می باشد که از طرف داماد به رسم یاد بود و پیوند مبارک به عروس خانم هدیه داده می شود و یا گاهی رئیسی از کارمند خود بابت خدمت مخلصانه اش تقدیر می کند.

تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

لوح تقدیر و فوایدی که دارد

لوح تقدیر را با عنوان های دیگر همچون لوح یادبود ، تقدیرنامه ، لوح سپاس و حتی سپاسنامه که غیر از نامگزاری که شده اند خود بیانگر تقدیر و تشکر از افراد می باشد.

لوح تقدیر همچنین در جشنواره ها و بیشتر همایشات ( علمی ، آموزشی و … ) به عنوان یک گواهینامه نیز به کار می روند و کسانی که این لوح ها را دریافت می کنند دارای رتبه و رده بالاتری نسبت به دیگر افراد قرار می گیرند .

تندیس و لوح تقدیر

تندیس و لوح تقدیر

انواع لوح های تقدیر

  • لوح تقدیر جعبه ای : در این نوع از  لوح تقدیر متن به صورت یک جنس فلزی ، لمنیت ، چوب و یا حتی چرم درون یک جعبه با شکلی بسیار زیبا قرار میگیرد که مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. این لوح ها در ابعاد مختلفی به مشتریان ارائه می شود
  • لوح تندیس
  • لوح کتابی یل گالینور

برای اطلاع بیشتر و سفارش ساخت ، شما می توانید با استفاده از راه های زیر اقدام نمایید :

شماره تماس همراه و تلگرام : ۰۹۱۲۳۶۷۸۰۸۲

شماره دفتر ۰۲۱۸۸۸۵۱۸۴۱